2014/09/18

Uuden alku

Heippa te kaikki, jotka eiksyitte lukemaan mun uutta blogia! Viimeksi kirjoittelu lopahti aika nopeasti, mutta nyt mulla on jotenkin sellainen kutina, että tää innostus vois kestää vähän kauemmin. Oon miettinyt monta päivää, mitä tähän ekaan postaukseen kirjoittaisin, ja mistä ylipäänsä alkaisin tänne postailemaan. Syy, miks haluan kirjottaa blogia on mun rakkaan kirjoitusharrastuksen totaali katoaminen. Noin kaks vuotta sitten kirjotin joka päivä päiväkirjaa ja jos jonkinlaisia tarinoita, mutta sitten se vaan loppui. Pidin itseeni tosi hyvänä kirjoittajana. Samaa ei voi sanoa tänä päivänä... Jotenkin sekin taito ruostuu, kun sitä ei käytä. 
Tuntemattomille haluan vähän kertoa itsestäni. Oon Susanna 19 vuotta ja asun Tampereella vielä kotona, äitini ja keskikokoisen villakoira narttuni kanssa. Käyn viimeisiä päiviä Tampereen yhteiskoulun lukiota eli TYKiä. Oon siis 3,5 vuotinen. Odotan ylppäreitä, kun kuuta nousevaa ja ai että se tunne, kun saa painaa lakin päähän. Koulun ohella teen töitä kaupan kassalla. 
Mun tulevaisuudesta ei oo tietoo, enemmänkin epätietoo. Nyt kuitenkin vahvasti oon sitä mieltä, että lähden au pairiksi tammikuussa. Haluan pitää ison tauon opiskelusta ja tehdä aivan jotain muuta. Kunnon itsenäistymispläjäys olis aika kova juttu mulle ja jalka onkin aika lailla jo oven välissä... 
Au pair vuodesta ois myös mahtavaa päivitellä tänne. 
Ajattelin, että en tee tästä tekstistä mun oma elämänkertaa ja kerro kaikkia taustoja ym. Nyt tuntuu siltä, että haluan lukijoiden tutustuvan muhun pikkuhiljaa. Olis tosi mahtavaa saada lukijoita, jotta kirjoitusmoti säilyis. Kaikkeni teen, että tää blogi pysyy elossa. Tervetuloa tutut ja tuntemattomat seuraamaan mun matkaa kohti aikuisuutta ja uusia seikkailuja! 



With love, 
Susku
                                                                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti