2014/09/22

Tatuoitu tyttö

Mulla on tavallaan neljä tatuointia ja lisää  on tulossa, niin kuin taisinkin paljastaa aikasemmassa postauksessa. Tavallaan, koska mun vasen käsi on puoliksi tatuoitu, mutta siinä on kaksi erillistä kuvaa ja ne on otettu eri aikaan. Lasken ne kuitenkin yhdeksi kokonaisuudeksi, joka on vielä kesken. Lähiaikoina mun koko käsi tulee olemaan siis tatuoitu.

Ensimmäisen tatuointini otin, kun olin 17. Se on itseasiassa sama kuin tän blogin nimi. Innostuin tatuoinneista, kun äitini otti ensimmäisensä. Sitä ennen  olin varma, etten ota tatskaa ennen, kun oon 18. Tatskaamista katsellessani tokaisin, että olisi kiva ottaa joku espanjan kielinen teksti, koska oon kauan fanittanut kyseistä kieltä. Siihen tatskaajani Titta vastasi, että porque no? Mulla jotenkin heti välähti ja ajattelin, että mun eka tatuointi on yksi mun tärkeistä elämänohjeista. Suomeksi ''miksi ei'' kuvaa sitä, kuinka muistutan itseäni siitä, että miksi jättää asia huomiseen, kun sen voi tehdä heti. Usein myös vastaan ''en voi'' tai ''en pysty'' ja silloin pitää kysyä aina porque no? Vähän vaikea selittää, toivottavasti hoksasitte mitä tarkoitin!


Toisen tatuointini sain syntymäpäivälahjaksi äidiltäni, kun täytin 18 ja otinkin sen samaisena päivänä. Kuvan lintu merkitsee mulle vapautta, jota olin haalinut siihen mennessä jo hurjasti sairastelupyörteistäni. Nyt, kun asiaa ajattelee, mulla ei ollut puoliakaan siitä vapaudesta tuolloin, mitä mulla on nyt. Koin kuitenkin eteneväni paranemisprosessissa ja siitä palkkioksi halusin kyseisen kuvan käteeni. Lintu symboloi myös täysi-ikäisyyttä.


Kolmas tatuointini oli pienoinen moka. Kummitätini oli ostanut facediilistä lahjakortin muka 100€ arvoiseen tatuointiin, josta joutui maksamaan vain 30€. Hän alkoi katumaan ideaansa ja antoi lahjakortin mulle joululahjaksi. Olin ihan onnesta soikeana ja varasinkin pian ajan kyseiseen liikkeeseen. Tatuoija oli todella outo ja liikkeessä tapahtui varsin kummallisia asioita. 100€ arvoinen tatuointi osoittautua kärpäsen kakan kokoiseksi, mutta onneksi olin vähän osannut aavistaa eikä suunnitelmissa ollut mitään isoa. Tatuoinnista tuli kuitenkin todella pieni, eikä tatuoija suostunut laittamaan sitä sinne, minne halusin. Kuulemma katuisin sitä. Todella outo tapaus, enkä varmaan koskaan enää poikkea vakitatskaajaltani! Saattaa olla, että teetän tämän päälle joskus jotain?


Viimeisimmän tatuointini otin n. vuosi sitten ja värit siihen n. kuukausi sitten. Kuvaan liittyy niin paljon asioita ja tarinaa, että en halua jakaa sitä kaikkea tänne. Jääköön se teidän arvoitukseksi! Tämä käsi saa siis jatkoa luultavasti ensi kuun puolella. Tatuointi esittää pauhaavaa merta vaahtopäineen, jonka ympärillä leijailee kukkia. 


Kaikki muut baitsi 'believe' tatuoinnin on tehnyt Free Bird Tattoon Titta. Tykkään Titasta tosi paljon ja annan aika usein pienien toiveiden kera sille melko vapaat kädet. Titta on tosi taitava nuori nainen, suosittelen! TÄSTÄ pääset Free Bird Tattoon kotisivuille.

With love,
Susku

3 kommenttia:

  1. Ihania tatuointeja! Tuo lintu on tosi kaunis. Ja tuo eka tatska!! IHAN huikee idea! Alko heti oma tatskakuume nousta :DD Ei toi believe myöskään ole pahannäköinen, mutta uskomattoman kallis! Huijausta -.-
    Minusta on super siistiä, jos naisella on koko hiha tatskattuna! Itsellänikin löytyy viisi pikkuista kuvaa, ja jokainen on piilossa vaatteiden alla. Olen halunnut ne sellaisiin paikkoihin, että saan piiloon jos ei saa esim. jossain työssä näkyä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti kivasta kommentista ja kiva kuulla, että tatskat miellyttää jonkun muunkin silmää.:) Noita on kyllä kehuttu...:) Porque no oli musta kans näppärä idea.;)

    VastaaPoista
  3. oii upeita tatskoja! :o itellä vaan kasvaa tatsakuume, ku näkee kaikkia hienouksia muilla :D

    http://s-likesarah.blogspot.com

    VastaaPoista