2014/09/26

Perjantai aamun ajatuksia

Voi ei, mua niin ottaa päähän! Tänään on Paulan päivä Vain elämää-sarjassa ja oon vannoutunut PMMP fani. Minä tyhmä kuitenkin tuossa yks päivä napsautin työvuoron tälle päivälle 23:15 asti. Olisin niin halunnut käpertyä vaan poikaystävän lämpimään kainaloon ja kuunnella kivoja PMMP:n kipaleita. Mutta ei, koska oon ihan hajamielinen. Tyhmästä päästä kärsii koko pää... No, ei voi nyt mitään. Varattua työvuoroahan ei voi enää perua, ellei ole tosi hyvää syytä. Positiivista tässä on kuitenkin palkkapäivä ja iltalisät, wuhuu! Täytyy miettiä vaan sitä, niin ei harmita. 

Asiasta toiseen. Löysin aivan täydelliset ylppärikengät. Mutta, Tiger of Sweden ja hintaa 200€. Äiti katsoi mua ihan kieroon ja totesi vaan, että 'mähän en niitä maksa'. Itsekkin sitten järkeilin, että enhän mä niitä tarvitse kuin sen yhden kerran, koska en oo mikään korkkari-ihminen. Taitaa jäädä siis nää täydellisyydet kaupan hyllylle. Löysin myös huomattavasti halvemmat, jotka sopisivat myös mekkooni. Ne oli Tamariksen, eli myös laadukas merkki ja hintaa 65€. Sellaiset tosi tyylikkäät kimallekorkkarit. Saa nähdä, käynkö nappaamassa ne tässä jonain päivänä, vai jatkanko vielä metsästämistä. 

Tein Sokoksella samaisella reissulla myös vähän tarpeellisia pikkuostoksia. Mukaan lähti uusi Remingtonin harja, (vanha huutaa hallelujaa) jossa väitetään olevan keratiinia, joka hoitais tukkaa. Rexonan deorodantti, Labellon persikka huulirasva, joka oli pakko ostaa, koska niistämisen takia huuletkin on ihan rohtuneet. En muista koska olisin ostanut muuta huulirasvaa kuin apteekin Bevitaa, joka on parasta. Nyt halusin kuitenkin testata jotain muuta. Ihan toimivaa on ja hyvän tuoksuista, mutta en oikein välitä tuosta väristä, mitä siitä lähtee. Sitten ostin testaukseen kaikkien hehkuttamia puhelinlanka ponnareita sekä kasan pinnejä, jotka on päässyt rikkoutumaan ja hukkumaan ties minne. 


Kivaa viikonloppua kaikille!

With love, 
Susku

2 kommenttia: