2014/09/21

Randomi faktoja

1. Oon kahviriippuvainen, mutta en niin pahasti ettenkö pystyis koska tahansa lopettamaan. Tai niin ainakin väitän. Aloin juomaan kahvia reilu vuosi sitten ja koukutuin siihen varmaan, koska aluks sain hullun virtapiikin, kun join kupillisen ja kaikki tuntu aivan pirun hyvältä. Nykyään kahvi vaan pitää energiatason kohillaan ja on kiva seurustelujuoma. 

2. Oon huono kielissä. Tää voi tulla yllätyksenä, kun ajattelin tästä lähteä puhumaan englantia espanjalaisille lapsille. Puhun perus englantia, mutta kielioppisäännöt on mulle ihan hepreaa. Ei tietenkään kaikki, mutta aika monet. Ruotsista ja espanjasta puhumattakaan. Mulla on kuitenkin hirveä halu oppia kieliä (ainakin se englanti) ja se on yks mun tärkeimmistä päämääristä. 

3. Oon aika itkupilli herkkis. Saatan esittää kovaa muijaa, mutta oikeesti oon tosi helposti itkevää sorttia. Otan myös herkästi itseeni ja siitä haluaisin päästä eroon. 

4. Oon sairastanut anoreksiaa viimeiset viisi vuotta. Mielestäni oon viittä vailla valmis paranemisprosessissa, vaikka hankalia hetkiä ja aikoja vielä onkin välillä. Kelläpä ei olisi?

5. Kalenteri on yks mun tärkeimmistä asioista. Kannan sitä joka paikassa mukana ja sen avulla oon kärryillä elämästäni. Kirjotan sinne kaikki menot ja muistettavat asiat. Ilman kalenteria olisin varmaan pulassa. Mulla on kuitenkin paha tapa tupata kaikki päivät aina täyteen menoja ja tuloja. Koko ajan täytyisi olla menossa ja se on kuitenkin fakta, että siihen väsyy aika nopeasti.

6. Vihaan hämähäkkejä, koska ne on niin rumia ja kipittää liian nopeasti. En oikeastaan silti pelkää, että ne tekis mulle mitään. 

7. Tykkään rutiineista ja jos joku tulee ne rikkomaan, niin ei hyvä. Rutiinit luo turvallisuudentunteen.

8. Tykkään liikkua ja pyrinkin liikkumaan hyvän olon takia, en pakosta. Käyn mm. salilla, juoksemassa, uimassa, pyöräilemässä ja ryhmäliikunta tunneilla. Yläasteen tanssiharrastusta kaipailen aika ajoin ja olisi ihana tanssia taas!

9. Oon hengenvaarallisesti allerginen kananmunalle ja pähkinöille. 

10. Työskentelen kaupan kassalla Siwoissa ja Valintataloissa. Oon vuokrafirman kautta ja teen töitä aina siellä missä apua tarvitaan. Nyt, kun koulu alkaa loppumaan, alan taas tienaamaan enemmän. 

Lontoossa

With love, 
Susku

9 kommenttia:

  1. Tykkään älyttömästi tällaisista faktapostauksista, siispä tääkin oli tosi kiva! Oon itse ihan samanlainen tuossa että otan kaiken tosi helposti itseeni, ja vaikka tietäisin ettei sanoja sitä oikeesti tarkottaisi, mietiskelen asiaa kuitenkin pari päivää:D Ihanaa kuulla myös että oot parantumassa anoreksiasta:) Onkohan siellä sun salilla missä käyt ryhmäliikuntatunneilla, jotain tanssi tunteja jolle pääsisit osallistumaan? :) Meidän salilla ainakin järjestetään zumbaa ja sh'bam tanssia, ja tuosta sh'bamista oon itse ainakin tykännyt paljon!
    Hauskaa syksyn jatkoa sulle:)
    http://combering.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oooi ihanan pitkä ja piristävä kommentti.:) Oon kotona flunssassa ja oon vaan tuijotellut konetta koko päivän. Ihan sama mulla, että vaikka tietäisin ettei sanoja oo tosissaan, loukkaannun helposti! Meidän salilla on kyllä zumbaa, mutta jotenkin ei houkuta, kun se on aina täynnä mummoja.:D Toisaalta, tuntee itsensä ainakin helkkarin notkeeks ja ripeeks niiden vierellä...:D
    Kivaa syksyä sullekin!:)

    VastaaPoista
  3. Aaa, voin niin samaistua tosi moneen kohtaan! Mm. kahvikuppiriippuvaisuuteen ja itkupilli osuuteen.. :D
    Olit kivasti toteuttanu tän postauksen, ei mitään turhia kaunisteluja tai tylsiä yhen virkkeen vastauksia!

    ♥: http://wonderlandxxtuuulis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kiitos hirmusesti! Positiiviset kommentit piristää aina päivää!:)

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus! Mun on hirmuisen hankala keksiä itsestäni faktoja, varmaan johtunee siitä että oon tosi huono kirjoittamaan ja tuntuu että musta saa ns tylsiä faktoja! Täällä myös yksi kahviriippuvainen nainen:.)

    VastaaPoista
  6. Oi että tykkään kaikista tän tyylisistä postauksista, ei ole ihan sitä normaalia kerrontaa päivästä tai pelkkiä kuvia! Oon itse tosin huono keksimään itsestäni faktoja :-D Kivan pelkistetty blogi sulla :-)

    VastaaPoista
  7. Kiitoskiitos:) Kyllä sustakin varmasti faktoja löytyy, kysele vaikka kavereilta jos niillä olis jotain takataskussa.;)

    VastaaPoista
  8. Random, random! Juuri tuota olet ja paljon muuta<3.

    VastaaPoista