2014/09/22

Ohi on!

Hrr...Sateista ja kylmää päivää vaan kaikille! Olin tänään viimeisessä yo-kirjoituksessani (äikkä) ja salissa oli varmaan +15 astetta. Lähdin sieltä osaksi niin nopeasti, koska palelin hulluna. Sain kyllä muutenkin tosi nopeesti valmiiksi, koska oli hyvä aihe. Mietityttää silti, menikö vähän ohi sen mitä kysyttiin. Mutta sen näkee sitten, nyt ei murehdita meneekö läpi ja mikä kirjain sieltä pamahtaa. Nyt nautitaan vapaudesta! Tää tunne, en osaa kuvailla. Tavallaan helpottunut, mutta ei kuitenkaan kokonaan. Kuitenkin uskomatonta ettei mulla oo enää yhtäkään koetta lukiossa! Vielä voi ainakin elää siinä toivossa ettei uusinta ensi keväänä kutsu, kun ei tiedä tuloksia. Ja mä yritän elää hyvässä toivossa ja positiivisesti. Vaikka joutuisinkin uusimaan, maailma ei kaadu siihenkään. Toivotan tuhannesti jaksamista kaikille, joilla on vielä lukio kesken! 

Nyt ois vuorossa työvuorojen kalastelua. Harmi vaan, että näin syksyllä vuoroja tuntuu olevan tosi vähän ja sekin yksi ja ainoa viiden tunnin vuoro minkä menin varaamaan, sattui huomaamattani tatuointiaikani päälle. Voi kiesus... Joudun siis lykkäämään tatuoimista. 
Töihin on varmaan taas kiva mennä tän koulurupeeman jälkeen. Se kun on niin erilaista hommaa. Siinä oppii tekemällä, ei lukemalla. Kivaa vaihtelua! 

Nyt mä veikkaan, kun tää stressi alkaa helpottamaan, että kaivelen tuon kameranikin tuolta ja saan aikaseksi kuvailla enemmän. Aikaisemmin mainitsemani valkokuvauskurssikin alkaa mulla heti huomenna ja sieltä saa varmaan hyviä vinkkejä kuvaamiseen. Ja Nellan kanssa, joka kans bloggaa, lähdetään luultavasti räpsimään toisistamme kuvia heti, kun mun flunssa sen sallii.

Kannattaa muuten tsekata Nellan blogi TÄSTÄ! Nella on tosi tyylitietoinen tatuoitu likka, joka asustelee aviomiehensä ja Inka koiransa kanssa odottanen esikoistaan.

With love,
Susku

2 kommenttia:

  1. Toi banneri on tosi kiva :) Harmi kun tässä postauksessa ei ollut yhtään kuvaa....

    http://fashionsivu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Oon pahoillani, että kuvat on vielä vähissä, mutta lupaan niiden lisääntyvän.:)

    VastaaPoista