2015/06/01

New babe


Kävin tänään ottamassa aika spontaanisti uuden tatuoinnin! Olin jo kauan aikaa sitten tallentanut tästä tatskasta kuvan mun puhelimeen, mutta se oli toistaiseksi mietintämyssyn puolella. Tänään oli kuitenkin liian hyvä tilaisuus tällaiselle pikku tatskalle, koska mun vakitatskaajan liikkeessä oli walk in -päivä eli siellä sai pikku tatuointeja ilman ajan varausta alennetuin hinnoin. Teksti oli eri fonttia, mutta tehtiin siitä vähän enemmän mun näköinen ja siitä tuli sitten tuollainen. Mä tykkään! Idea on mun mielestä super hyvä. Be strong girl henkisesti ja myös fyysisesti, koska haba! 

Viime viikolla, kun hain kaverille tatskalahjakorttia, sanoin tatskaajalleni, että varailen sitten syksylle joskus ajan, että jatketaan tuota kättä. Hän vaan totesi, että take your time! Vähän ehkä nauratti, kun olinkin siellä alle viikon päästä, haha. Ja tekee mieli vaan lisää, lisää, lisää! Näihin jää niin koukkuun. 

Vasenta kättä tosiaan jatketaan varmaankin loppukesästä tai syksymmällä. Käsi viimeistellään japanilais henkisillä pilvillä, jotka yhdistää kaikki käden kuvat yhdeksi kokonaisuudeksi. Vitsailtiin kyllä tatskaajani kanssa tänään, että lähtee taas varmaan käsistä ja tuo jatkuu tyyliin selkään. Saa nähdä tuleeko koskaan valmista, siis ennen kuin koko muige on kuvien peitossa.:-D 

Mulla on ainakin kymmenen uutta ideaa...♥

With love, Susku

6 kommenttia:

  1. Tatskoihin jää koukkuun! Tosin itse en nyt pitkään aikaan ole käynyt neulan alla, kun en uskalla enää extemporesti ottaa. Pohkeessa on extemporeotos, jota en kyllä ole katunut, mutta nyt vaan ei nappaa mennä ihan äkkiä ottamaan kuvaa. :)

    http://lifewithsallas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Niihin todellakin jää!:D Mulla on vaan isontunu otokset koko ajan, mutta välillä oli kiva ottaa pienempi.:)

    VastaaPoista
  3. Ei hitto toi on magee! Katoin jo IG:stä, mut sieltä en saanut selvää että missä sijaitsee. WAU! ;)

    VastaaPoista
  4. Onpas kivan näköinen tatuointi ja hauska idea! :) Itsekin haluaisin vielä jossain vaiheessa tatuoinnin, mutta en ole vielä päättänyt minkälaisen ja mihin kohtaan.. kipukin pelottaa hieman :D
    Tulin myös kurkkimaan tänne siunkin blogiin kun olit jättänyt niin kivan kommentin, ja jäänkin mielenkiinnolla seurailemaan <3

    VastaaPoista