2014/10/21

Tiistai kuulumisia

Oon koko päivän miettinyt mistä kirjoittaisin. Yrittänyt vääntää päässäni ajatusta jostain erikoispostauksesta, mutta ei, en oo vaan saanut aikaseksi. Tää saamattomuus liittyy hyvin mun kuulumisiin. Väsyttää, väsyttää, laiskottaa, väsyttää... Mieli on ihan hyvä, ei masenna, mutta kun väsyttää. Magnesium on kyllä helpottanut suonenvetojen kanssa, mutta väsymys on nyt ottanut musta kunnon otteen. En mielestäni oo tehnyt viime aikoina edes mitään hirveän rankkaa ja elämä on rullaillut muutenkin ihan mukavasti esim. ilman koulustressiä. 
Toinen on, että mieli heittää ihan kärrynpyörää. Hetkessä oon maailman onnellisin tyttö, kun taas sekunttien päästä kaikki kaatuu päälle, ahdistaa ja ärsyttää. Oon kun pahinkin teinityttö murrosiässä. 

Kaiken tän keskellä oon kuitenkin ihan onnellinen. Päivät ja viikot rullaa kivasti eteenpäin, kohta on jo joulukuu ja saan Joonankin kotiin. Töitä ei ole ollut oikeastaan muutamaa vuoroa lukuunottamatta tarjolla, joten oon vietellyt aika rennosti viime päivät. Vaihdoin vakisaliltani naapurisalille uuteen Easyfitiin ja siellä ollaan kaverin kanssa käyty treenailemassa. Oon myös juossut nyt enemmän ja yrittänyt pyöräillä välimatkoja ahkerasti. 

About kaksi viikkoa niin mun lukiokin on lopullisesti ohi! Vielä vähän aikaa nää yhden tunnin koulupäivät rytmittää mun arkea. Ihanaa päästä niistäkin eroon! Sitten voin alkaa kunnolla viettelemään välivuotta ja odottelemaan lakkiaisia. Niihinkin on enää vajaat kaksi kuukautta. 

Sain kaverilta kasan meikkivoiteita ja pari luomiväripalettia // Aada ottaa rennosti // Joonan kanssa homemade kynttiläillallinen ja mun viinin juonnin opettelu part 1 // Stokkalla kuolaamassa iiiiihania laukkuja

Tällaista mun arkeen tällä kertaa! Miten teillä?

With love,
Susku

2 kommenttia:

  1. Aaa sulla onnellisella lukio ohi jo ihan justiinsa.. Eipä itelläkään paljon oo tehtävää, mut välillä turhauttaa just mennä yhen tunnin takia kouluun. :D Kevään kirjotuksetkin kummitelee jo ihan lähellä :s

    VastaaPoista
  2. Tiiän ton turhautumisen tunteen ;-----D Onnea kirjotuksiin sulle :))

    VastaaPoista