2018/10/19

Millaista on olla Biancaneven edustaja

Rakastan Biancanevea, joten luonnollisesti on ihanaa myydä ja markkinoida sen vaatteita. Tuote on niin lähellä sydäntä, että ei tarvitse kyllä keksiä mitään mainoslauseita. Olen itse ostanut ensimmäisen Biancaneven vaatteen varmaankin syksyllä 2016, kun meidän esikoinen oli vastasyntynyt. Muistan, kun marssin silloiseen myymälään ja minut hurmasi a. mahtava palvelu ja b. vaatteiden mukavuus. Ostin yhdet legginsit ja Ipanema -korsetin raskaudesta palautumisen tueksi. Vitsi oli ihanaa tuntea itsensä kauniiksi juuri synnyttäneen vartalon kanssa. 

 

Olenkin jo aiemmin kirjoittanut siitä, miten päädyin Biancaneven edustajaksi. Nyt ajattelin kertoa tarkemmin, millaista se on. 

Lounget eli kotikutsut on ehdottomasti mun lemppareita. Niissä saan tavata uusia, ihania ihmisiä ja antaa henkilökohtaista neuvontaa jokaiselle. On ihanaa nähdä, kun naiset yhdessä sovittelevat ja ihastelevat vaatteita. Kerta toisensa jälkeen suusta kuuluu ''Eihän nää tunnu jalassa miltään'', ''Vitsi näytät hyvältä'' ja ''Tää korkea vyötärö on kyllä ihana''. Vaikka joku saattaa ajatella, että pyh pah, ulkonäkökeskeistä kakkaa, niin mun mielestä ne hetket, kun naiset tsemppaavat ja kehuvat toisiaan on ihan parhaita. Kerrankin puhalletaan yhteen hiileen, eikä kilpailla tai arvostella toisia. Ja se onkin Biancaneven yksi aatteista, olla inspiraationa ja tsemppinä muille. Parhaimmillaan Lounget on ihania naisten hemmotteluiltoja, joissa voi ottaa aikaa itselleen ja ystävilleen. 


Olen käynyt myös esittelemässä mallistoa mm. kuntosaleilla. Koen, että esittelyt eivät ole niin lähellä sydäntä kuin Lounget. On tosi yleistä (ja ymmärrettävää), että ihmiset tulevat salille ja lähtevät pois. Harva ehtii tai jaksaa treenin ohessa keskittyä uusiin vaatteisiin saatika sovittamaan. En minäkään jaksaisi. Tärkeää on myös se, että kerron Biancanevesta. Loungessa ihmiset istuvat alas ja kuuntelevat, kun esittelen. Salilla harva jaksaa jäädä kuuntelemaan. 


Edustajan työ on inspiroivaa ja ihanaa, mutta myös rankkaa ja extra jännittävää. Työ ei ole myöskään helpoimmasta päästä. Olen kuitenkin sen verran innostunut hommasta, että olen valmis heittäytymään. Toki on niitäkin päiviä, että kaikki menee pieleen ja tuntuu, ettei musta ole mihinkään. Lohdutuksen sana niin minulle kuin sinullekin, niitä päiviä on ihan jokaisella. Haaveenani on, että etenen Biancaneven edustajana. Tavoitteeni on pärjätä täysin yrittäjänä, ettei tarvitsisi ottaa palkkatyötä rinnalle. Mutta katsotaan, aika näyttää.

Meillä edustajilla on ihan todella kannustava ja ihana tiimi meidän tukena. Olen myös tutustunut muutamiin muihin edustajiin eikä heissäkään ole valittamista.;) Edustajat ovat siis ympäri Suomea, siksi ei kaikkien kanssa olla päästy paremmin tutustumaan. Vaikka olen yrittäjä ja teen töitä itsenäisesti, ei tunnu, että olen yksin. Tiukan paikan tullen tiedän, että tsemppi ja apu on lähellä. Meitä motivoidaan parhaalla mahdollisella tavalla! 

#betheinspiration

ps. I Love Me -messut alkoivat tänään Helsingin Messukeskuksessa. Biancaneve on siellä koko viikonlopun ja minäkin päätin viime tingassa lähteä messuilemaan, tosin vasta sunnuntaina!:)

With love, Susku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti