2018/11/21

Millaista on olla uusi Personal trainer

Valmistuin kesällä 2016 Personal traineriksi ja sain pari kuukautta myöhemmin meidän esikoisen. Kesällä 2017 syntyi kuopus ja vasta nyt kesällä 2018 pääsin kunnolla aloittelemaan PT:n hommat. Tai no, oikeastaan syksyllä, kun perustin toiminimen. 

Välillä tuntuu kuin olisin unohtanut kaiken. Se johtuu oikeastaan siitä, että ajattelen sitä kahta vuotta, jonka olin kotona ja keskityin lapsiin. Ajattelen, että en voi muistaa mitään, koska olin kotona. No eihän se oikeasti ihan niin mene. Totta kai täytyy kerrata montaa asiaa ja kehittää itseään, mutta sitä se on tällä alalla kyllä koko ajan muutenkin. Eikä ne opitut asiat unohdu noin vain. 

Uutena Pt:nä haastavaa on tietysti asiakkaiden löytäminen. Meitä on NIIN paljon, että täytyy erottua. Mikä on se mun juttu, joka erottaa mut muista?

Pt-palveluita käytetään kuitenkin entistä enemmän. Ihmisiä kiinnostaa enemmän ja enemmän oma terveys, koska tietoa on niin paljon ja sitä haalitaan koko ajan lisää. Se on hyvä asia. Se tuo alalle töitä sekä toivottavasti kääntää nyt nousussa olevan liikkumattomuuden ihan toiseen suuntaan. On myös tärkeää, että esimerkiksi kuntosaliharjoitteluun pyydetään apua, että liikkeet tehtäisiin alusta asti oikein.

Ajattelin alkuun, että räväytän Biancaneve -sekä Pt-hommat heti täysillä käyntiin. No, oma jaksaminen tuli niin paljon vastaan, että päätin keskittyä Biancaneveen. Lopulta ajauduin ihan vahingossa tilanteeseen, jossa teen molempia. Biancaneve vie kylläkin isomman osan ajasta, mutta teen myös valmennushommia. Olen kyllä erittäin tyytyväinen, että Pt:n hommat tulikin mun mukana, koska työkokemus on ehdottomasti tärkeintä. 

Personal trainerin työt on alkuun tosi jännittäviä, mutta on kiva huomata kuinka niissä kehittyy, kun vain tekee. Toistaa, toistaa, tekee ja tekee. Se on kyllä tässäkin hommassa se ydin. Ei sitä opi valmentamaan ketään pelkästään kirjoja lukemalla. Olen siis super kiitollinen asiakkailleni, jotka mahdollistavat mulle kehittymisen tässä työssä, kiitos!<3 

Tällä hetkellä otan lisää asiakkaita, joten laita ihmeessä viestiä --> shmpersonaltraining@gmail.com, jos haluat muuttaa elämäsi terveellisempään suuntaan! Ei ole mitään syytä aloittaa vasta tammikuussa, ensi maanantaina tai sitten, kun... Aloita nyt! Tai viimeistään tulevana viikonloppuna, jolloin kaikki Personal trainer -palveluni ovat -20%. 


Eli 23.-25.11.2018 Black Friday -tarjouksena kaikki PT-palvelut -20%! 
Olisiko vihdoin aikaa panostaa omaan terveyteen?

Käy siis katsomassa mun nettisivut: www.shmpersonaltraining.fi 

Ja hei! Laittakaa ihmeessä viestillä toiveita mitä haluaisitte mun Pt-palveluihin. Kehitän yritystäni tietysti koko ajan, varsinkin näin alussa ja haluan palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla sekä tarjota sitä mitä minulta halutaan!:)

With love, Susku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti