2018/11/14

Tänään olen kiitollinen

Meidän ihana myyntivalmentaja Anu heitti meille edustajille haasteen, jossa kirjaamme joka päivä kymmenen kiitollisuuden aihetta siinä päivässä. Päätin ryhtyä haasteeseen, koska miksi ei? Ryhtyisitkö sinäkin? 

Tänään olen kiitollinen...

1. ...totta kai meidän perheestä. Meillä on kaksi ihanaa ja tervettä lasta sekä koira, joka vahtii, että meidän porukka pysyy kasassa. Mulla on myös aika ihana mies, maailman paras isi ja se joka huolehtii, että meillä kaikilla on kaikki hyvin. 


2. ...vanhemmistani, jotka eivät ikinä jätä pulaan. He ovat myös parhaita mahdollisia isovanhempia meidän pienille. 

3. ...auringosta, joka paistaa tänään! 

4. ...järvimaisemasta, jota saan katsella joka päivä meidän ikkunoista. 


5. ...tästä päivästä, koska tänään on hyvä olla.<3

6. ...mun työstä, koska saan olla ihanien ihmisten ympäröimänä tekemässä unelmatyötä.

7. ...Suomen terveydenhuollosta, koska iskä saa tällä hetkellä hyvää ja ammattitaitoista hoitoa.

8. ...mun Marimekon kupeista, koska ne vaan on niiiin hienoja ja niistä on kiva juoda kahvia. 


9. ...lasten uudesta päiväkodista, koska siellä meidän tärkeimmät aarteet saa parasta hoivaa, huolenpitoa ja paljon syliä.

10. ...siitä, että en ole juuri nyt minkään taudin kourissa.

With love, Susku  

ps. Tuo eka kuva on yli kolmen vuoden takaa!:'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti