2015/06/08

Tervetuloa mun parvekkeelle!








Mun rakas parveke, oi oi kuinka tykkään siitä! Haaveilen hienosta (ja kalliista) terassi käyttöön tarkoitetuista sohvasta, parista tuolista sekä pöydästä lasilevyllä. Ne hankin, kun oon miljonääri sitten joskus.:-D Sain kuitenkin ensihätään tutulta nuo ihan kelpo kivat puutarhakalusteet. Kukkaset hankki äiti, kiitos siitä mamma! Ja matto myös äidiltä. Sähkögrilli olisi myös kiva!

Parveke toimii kesällä kivasti yhtenä lisähuoneena. Ja, kun joskus esim. tuparit tulee järjesteltyä, mahtuu osa porukasta ulos. 

Rakastan kukkia, mutta en vaan osaa pitää niitä hengissä, haha! Uskon, että tuun ostamaan vielä lisää väriloistoi parvekkeelle. Toivotaan, että tulee lämpimiä kesäpäiviä, niin pääsee sinnekkin oleilemaan!

With love, Susku


6 kommenttia:

  1. ihanan rennon näköistä <3 meidän parvekkeella nököttää tällä hetkellä vain yksinäinen tuoli, mutta ikkunalasitusten pesemisen jälkeen aiotaan kyllä hieman täyttää sitä mm. pienellä pöydällä ja amppelikukilla, niin viihtyvyyskin paranee huomattavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin tykkään, vaikka parempikin vois olla!:p Partsista saa kyllä pienillä jutuilla viihtysän. Tsemppii parvekkeen laittoon.;)

      Poista
  2. Ihanan huoleton ja puutarhamaisen näköinen parveke sulla! Mun tekisi mieli tulla istumaan tuonne iltaa niin houkuttelevalta se vaikuttaa! :) Mä tykkäisin hirveästi kasvattaa yrttejä ja tomaatteja omalla pihalla, mutta aika vain ei tunnu riittävän ja saan aina kaikki kasvit kuolemaan käsiini, joten ehkäpä haen vaan lähitorilta lähiruokaa tyytyen siihen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Tänne vaan iltaa istumaan.;D En ookkaan vielä tehnyt tuolla oikein mitään..:o Ilmat on ollut sen verran viileitä. Sama ongelma, kaikki varmaan kuolee.:D Ei pidä haalia liikaa! Mun parvekkeelle ei edes paista kovasti, niin saa nähdä miten nuo menestyy.

      Poista
  3. Vaaau miten upea parveke!! Mäkin haluan <3

    VastaaPoista