2018/09/01

Uuden alku vol. 5678

Heippa hei! 

Jälleen kerran palaan takaisin tuttuun ja turvalliseen Porque no:hon. Ajattelin tulla kertomaan itsestäni, koska blogini on ollut noin sata vuotta hiljainen. Nyt elämässäni aukeaa uusi sivu ja olen ryhtymässä yrittäjäksi. Siksi aktivoiduin blogini kanssa, tästä tulee yksi työvälineeni. 
Tervetuloa siis uudet ja vanhat!

Olen Susanna, 23-vuotias ja kahden lapsen äiti. Olen ammatiltani Personal trainer sekä Biancaneven edustaja. Intohimoni on liikunta -sekä ravitsemusasiat ja kuntosalilla käynti. Tykkään myös kirjoittaa, somettaa, seurata muotia ja sisustaa. Olen kahviaddikti ja herkkä persoona. Askartelu on tapani laittaa aivot narikkaan ja juhlien järjestäminen on myös hauskaa puuhaa. Tykkään monista jutuista, mutta piirtää en osaa. Olen myös erittäin huono elektroniikan kanssa. Yritän opetella perfektionismista pois, teininä sairastin anoreksian. Anoreksia on historiaa, mutta ahdistus on edelleen vahvasti mukana matkassani ja sen kanssa teen töitä joka päivä. Olen ihminen, jonka mieliala muuttuu sekunnissa ja elän vahvasti tunteella. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, mutta tykkään myös olla yksin. Mua ärsyttää epäkohteliaat ihmiset sekä turha draama. En jaksa lapsellista valitusta päivästä toiseen ja yritän levittää positiivisuutta, vaikka välillä mullakin on paska päivä.

Meidän perheeseen kuuluu mun lisäksi mun parempi puolisko, 1 ja 2-vuotiaat lapset sekä 3-vuotias labradorinnoutaja. Meillä on kesällä 2020 häät ja me asutaan 3H+K kerrostaloasunnossa järven rannalla. 

Oon ollut reilu kaksi vuotta kotona, joten nyt meidän elämässä aukeaa ihan uusi sivu. Perustan toiminimen ihan kohta, apua!

Niin ja Porque no tulee mun ensimmäisestä tatuoinnista ranteessa. 


 With love, Susku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti