2015/05/03

Back in business

Haha, en todellakaan tiedä mistä aloittaa, mutta damn, että on ollut ikävä bloggailua! Tässä on tapahtunut kaikenlaista ja nyt on oikea aika päivittää vähän kuulumisia. Olen flunssassa kotona, joten aikaa piisaa. 

Olen muuttanut takaisin Tampereelle, mulla on uusi perheenjäsen, löysin kivan oman kämpän ja ilolla voin kertoa, että voin hiton hyvin! 
Oon ehkä onnellisempi kuin koskaan, jos ei nyt lasketa normaalia stressiä tästä kaikesta. Kämppä on vielä sekaisin, juttuja hankkimatta jne. se vähän tuppaa ahdistamaan. Sressin takia väsyttääkin hullun lailla ja tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi. Tänään äiti tulee onneksi jeesaamaan ja saadaan yhdessä tästä kämpästä varmaan aika kiva. 

Joo, eli muutin Tampereelle ennen pääsiäistä. Erosimme Joonan kanssa, that's it. Ei isompaa avautumista täällä. Ne tietää kenen tarvitsee.:-) Punkkasin hetken vanhassa huoneessa äidilläni ja reilu viikko sitten muutin tähän 34 neliöiseen yksiöön Tampereen itä puolelle. Mulla on jo kohta 12 viikkoinen labbiksen pentu, Armi. Sen monet tiesikin aikaisemmista kirjoituksista. Armin kanssa menee hyvin, sekin sai vihdoin oikeesti oman kodin. Armista teen lähiaikoina ihan oman postauksen.

Mulla on iso pesuhuone, sauna ja huippu hieno lasitettu parveke. Oon tosi onnekas, kun saan asua tässä asunnossa. Tää on kuin tehty mulle! Huonekaluja uupuu vielä, mutta eiköhän nekin ajan kanssa tänne saada. Sain muutama päivä sitten kaikki omat tavaranikin tänne Rovaniemeltä. Shoppailin torista sohvan, nojatuolin, ruokapöydän ja mikron. 

Tästä alkaa ihan uusi sivu mun elämässä! Saa nähdä mitä elämä tuo tullessaan. Palaillaan mahdollisimman pian!

With love, Susku

1 kommentti:

  1. No niin alkaa tai on jo alkanut, onnea elämänmittaiselle matkalle Susku<3!!

    VastaaPoista