2015/05/12

Minä täällä, kaikessa epätäydellisyydessäni

Kivaa tiistai iltaa! Jumpat jumpattu, töissä käyty ja nyt on hyvä istahtaa kirjoittelemaan kunnolla kuvien kera kuulumisia. Mun pää pursuaa postausideoita, mutta katsotaan missä aikataulussa niitä tänne ilmestyy. Haluaisin esitellä ainakin kotini, kunnes se on priima kunnossa! Olen tehnyt aikamoisia löytöjä tori.fi:stä. Oikeastaan kaikki uudet juttuni ovat sieltä, kengistä sohvaan ja keittiön pöytään. Täytyy räpsiä niistä päivänvalossa kivat kuvat! 

Aikasemmin kerroinkin, että mulle kuuluu oikein hyvää ja oon onnellinen. Jotenkin ihan erilailla osaan nauttia joka päivästä ja olla kiitollinen kaikesta mitä mulla on. Kliseistä, mutta ennen pääni pursusi aika paljon negatiivisempia ajatuksia. Yritän miettiä, että jokainen päivä voi olla viimeinen ja miksi jättää joku asia huomiseen, minkä voi tehdä jo tänään. Ennen kaikkea yritän ajatella postiviisesti, välttää riitelyä ja olla yhtä hyvä muille, mitä haluun mulle oltavan. Todellakin mun elämässä aukesi uus sivu ja tää on vaan uus iso mahdollisuus. Oikeestaan jokainen päivä on uus mahdollisuus. Aina voi yrittää seuraavana päivänä uudelleen, jos menee mönkään. 

Tosiaan, asun nyt toisella puolen Tamperetta missä äitini asuu. Mulla on 34 neliöinen kiva yksiö. Vuokranantajat löysivät mut myöskin torin kautta. Täytyy sanoo ihmiset, että suosittelen toria oikein lämpimästi! Laitoin siis ilmoituksen sinne, jossa kerroin etsiväni asuntoa. Seuraavana aamuna mulle sitten soitettiin, kävin tsiikaamassa tätä kämppää ja ei kun sopimusta kirjoittamaan! 

Nyt alkaa olla pikku hiljaa tavarat paikoillaan ja tää alkaa näyttämään mun kodilta. Enää uupuu kylppärin tilaihme, peili ja jonkinlainen taso eteiseen. Niin ja parvekkeen kalusteet, jotka muuten maksaa maltaita, hyi! 

Mulla on tällä hetkellä kaksi työpaikkaa ja huomenna on kolmanteen haastattelu. Teen siis edelleen Siwassa töitä vuokrafirman kautta, haastatteluun menen saman tyyliseen, mutta täältä tullaan K-kaupat. Uutena tulokkaana onkin sitten kaupungin kunnostustöitä iskän kanssa! Oi kyllä, oikein luit, teen isin kanssa samassa firmassa töitä. Oon vieläkin vähän pyörällä päästäni siitä, koska se on niin siistiä!:-D Näitä töitä on ainakin viikonloppuisin ja joskus ehkä viikollakin. Joka launtai ja sunnuntai herätys siis 04:00, ou jee! Rahan tuloa ei voi siis estää!

Armin kanssa menee hyvin. Hän on sellainen pikku riiviö, mutta oikein valloittava ja fiksu tapaus. Armi kasvaa kyllä hurjaa vauhtia, mutta odotankin, että tämä pissa-kakka-vaihe menee ohi, hehe! 

Kaikin puolin asiat on aika hyvin. Osaan nauttia elämästä, vaikka stressaan ja huolestun edelleen liian monesta asiasta. Sellainen mä oon! Täydellisen epätäydellinen.




With love, Susku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti