2014/11/17

Mustakin tulee ylioppilas!

Tänään ne sitten tuli, meinaan viralliset YO-tulokset. En oo tyytyväinen, mutta maailma ei kaadu siihen. Oon jo sulatellut nää yo-jutut ihan hyvin. Kuitenkin siihen nähden miten tein tai olin tekemättä töitä tänä syksynä, oon ihan okei tyytyväinen siihen, että pääsin edes läpi ja aika kirkkaasti pääsinkin! Mun yo-todistuksesta löytyy sitten kirjaimia ihan joka lähtöön. Kaikki muu menin ihan mun oman tason mukaan, paitsi äikkä. Siihen oon aika pettynyt ja ihmeissäni, mutta so what elämä jatkuu! Ehkä joskus ja jouluna meen uusiin sen. Iloisena yllätyksenä ruotsi nousi yhden pykälän, siitä oon sooo happy! 
Ylppäreihinkin on enää about kolme viikkoa! Huh, aika menee kuitenkin tosi nopeesti. Vaatteet on valmiina, kutsut lähetetty, tarjoilut mietitty ja kampaaja varattu. Lakki täytyy vielä ostaa ja valokuvauksesta sopia. Alkaa pikku hiljaa jännittämään. Mitä jos kaadun tai mekko repeää? Kaikesta sitä täytyy stressailla. 

Lähdössä kaverin kakskymppisille // Näin käy, kun on tyhmä // Myöhäinen synttärilahja ystävältäni. Todella mieluinen, mitä isompi, sen enempi kahvia, jee! (Synttärini on tosiaan maaliskuussa, haha!) // Se harva kerta, kun Aada suostuu poseeraamaan. My girl♥

Ja loppukevennys, ylioppilaaksi pääsyn kunniaksi! Julkaisematonta materiaalia.. 


With love,
Susku

9 kommenttia:

  1. Jee :) valkolakit ne odottaa meitä! Kohta saa juhlia! :D

    VastaaPoista
  2. Onnea lakista!!! Super hyvä fiilis kun kuulee tulokset ja että on päässy läpi B)

    VastaaPoista
  3. Isot onnittelut ylioppilaaks pääsystä! Heh, ihan lohduttavaa kuulla, et en oo ainut jolla meni kirjotukset alle oman tason... Tuntuu, et kaikki vaan hehkuttaa älliään sosiaalisessa mediassa :D noh, tärkeintähän se on et lakin saa ja sitten sen kivan opiskelupaikan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos!:) Jooh tyhmää tässä kateellisena katella just ällä-päivityksiä, mutta so what, eipä ne ällät parempia ihmisiä tee.;) Olkaamme tyytyväisiä siihen, että tosiaan lakin saa päähän! Yks mun kaveri sanoi hyvin: Et sä niitä kirjaimia juhli, vaan sitä, että pääset täältä pois!

      Poista
  4. Onnea ylioppilaaksi pääsystä :) sun blogia on mukava lukea ja postaukset on kiinnostavia. liityn lukijaks! :)

    VastaaPoista
  5. Olen sinusta ja meistä, niiiiin ylpeä ja onnesta soikeana!

    VastaaPoista