2019/05/22

Mulla on sulle uusi vakkarikampaaja!

Heippa ja ihanaa keskiviikkoa! 

Postaus on toteutettu yhteistyössä Parturi-kampaamo Noora Anttilan kanssa

Istun täällä meidän parvekkeella, pidän kotitoimistopäivää ja ajattelin tulla kertomaan tänne blogin puolelle nyt hyviä uutisia. Eli, yhteistyössä Parturi-kampaamo Noora Anttilan kanssa, tarjoamme sinulle kesä-elokuun väri + leikkausajoista -10%, kun mainitset minun Instagram käyttäjänimen @susanna.lilja kampaamopalvelun yhteydessä (saa myös käydä kurkkaamassa mun tiliä)! Wautsi waaau, nyt aikaa varailemaan!:) Kerron tässä postauksessa lisää Noorasta sekä kampaamosta ja laitan muutaman kuvankin. Käy myös kurkkaamassa kampaamon Instagram-profiili (@parturikampaamonooraanttila), siellä on tosi mageita kuvia Nooran töistä.

Ensimmäistä kertaa musta tuntuu, että oon löytänyt luottokampaajan. Meillä on synkannut Nooran kanssa alusta asti tosi hyvin ja ensimmäisen kerran hän värjäsi mun hiukset meidän häihin maaliskuussa. Oon tämmöinen on/off punapää, joten luonnollinen valinta oli taas välillä punainen. Tällä kertaa kuitenkin hieman luonnollisempi oranssiin menevä kuin aina ennen. Yleensä olen värjännyt siis räiskyvän shokkipunaiseksi.




Seuraava väri laitettiin viikko sitten. Vaalennuksen ja värin jälkeen sain ihanan virkistävän ruusukultaisen tukan. Mulla ei ole ikinä ollut ruusukultaa hiuksissa, joten tämä on aivan ihanaa vaihtelua! Ruuskulta on ihana kesäväri ja rusketus istuu naamaan hyvin sen kanssa. Mä myös meikkaan esimerkiksi kulmat aika voimakkaasti ja nyt kesän tullen, kun meikki vähenee, ei naama näytä aivan kalpealta vähän vaaleammalla tukalla. Silti tykkään itsestäni enemmän tummatukkaisena, mutta hetken menee vaaleampanakin. 



 Kävin myös kaksi kertaa kampausmallina, mutta kuvat kertoo niistä enemmän kuin tuhat sanaa! 
Ensimmäisenä Noora teki kauniin juhlakampauksen ja toisena super mageen festaritukan!




Nooran kampaamo sijaitsee Tampereella Viinikassa osoitteessa Viinikankatu 22. Kampaamon pihassa on kaksi ilmaista parkkipaikkaa ja bussi kulkee myös lähelle. Sijainti on aivan super verrattuna keskustan ratikkatyömaahärdelliin ja kaikkeen siihen pölyyn mitä siellä on! Silti Tampereen keskustasta on vain noin kaksi kilometriä kampaamolle.:) 

Isona plussana on myös se, että Noora työskentelee yksin eli jokainen asiakas saa täydellisen rauhan. Esimerkiksi kiireinen perheenäiti nauttii varmasti, kun saa olla hetken hiljaisuudessa hemmoteltavana. Ja hei, myös koirat ovat tervetulleita!

Kampaamon kotisivuille pääset TÄSTÄ! 

With love, Susku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti