2019/02/15

Aikuisten ystäväkirja



Nimeni on… SUSANNA HELENA MIETTINEN

Jotkut tosin kutsuvat minua… SUSKUKSI (SUURIN OSA)

Olen syntynyt… 16.3.1995 TAMPEREELLA

Lapsuuskotini langallinen numero… MUISTIN SEN KAUAN, MUTTA EN ENÄÄ

Pienenä olin varma, että minusta tulisi… OPETTAJA

Isona minusta tulikin… PERSONAL TRAINER JA BIANCANEVE-EDUSTAJA, TULEVAISUUDESTA EI VIELÄ TIETOA...

Täydellinen puoliso… TÄYDELLISTÄ EI OLE

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen… NUKKUISIN JA TREENAISIN ENEMMÄN, OPISKELISIN KIELIÄ JA MEIKKAAMISTA

Harrastan nyt…TELINEVOIMISTELUA, KOIRAN JA LASTEN KANSSA ULKOILUA SEKÄ SALILLA KÄYNTIÄ 

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifysta… EN JUO KOSKAAN KOTONA PARIA LASILLISTA

Noloin tv-ohjelma, josta pidän…TEMPATION ISLAND

Bravuurini keittiössä… SÄMPYLÄT

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina, kun… JOKU SYNNYTTÄÄ TELKKARISSA

Lapsuuden lempilelu oli… BARBIT, PONIT JA NUKET

Lempilelu nykyään…VARMAAN KÄNNYKKÄ

Salainen paheeni on… NAKIT SUORAAN PAKETISTA KYLMÄNÄ

Eikun se ihan oikea salainen paheeni… LAHJON OSKARIA TEKEMÄÄN KOTITÖITÄ, JOTKA MUN PITÄISI TEHDÄ :D

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut… TÄYDELLINEN VARTALO EI TUO ONNEA


Kuva: Saara Partanen / Studio Mimi & Nöde

With love, Susku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti