2018/12/27

Ihan tavallista mulle kuuluu

Heippa ja ihanaa joulunaikaa! Joulu ja sen pyhät on oikeastaan jo vietetty, mutta eikös se joulunaika kestä aina Loppiaiseen asti. Mun tekee mieli kylläkin heivata joulukoristeet varastoon jo tänään! Ajattelin myös tulla kertomaan miten mulla menee, koska kiireiden vuoksi en ole jaksanut kirjoittaa pariin viikkoon.

Joulu meni tosi hyvin. Ei ollut suurempia odotuksia, joten ei tullut pettymyksiäkään. Mun isoin toive oli pystyä rentoutumaan sekä unohtaa about kaikki muu paitsi sohvalla makoilu ja suklaa. Ja mä onnistuin siinä! Oli ihana olla läsnä ja vain yksinkertaisesti olla. Työjutut meinasi välillä hiipiä mieleen, mutta tyynesti ajattelin niiden kyllä odottavan. Ruoka oli hyvää ja sitä oli paljon. Vielä tänäänkin popsin kinkkua ja lohta lounaaksi. Suklaata tuli syötyä liikaa, mutta nyt on taas hyvä olla ilman. 

Joulukuun alussa tuli stressi, mutta sain sen pois, pyyhkimällä kaikki joulujutut mielestäni. Puolen välin paikkeilla oli pakko antaa jotain tilaa lahja-ajatuksille ja muille. Kuitenkin psykologin juttusilla sain voimaa ja motivaatiota rentoutumisharjoituksiin ja ne auttoivat nukahtamaan sekä olemaan vähän vähemmän stressissä. Aloitin myös mielialalääkityksen, joka on tasoittanut mieltäni ja poistanut ''pakokauhun'' -tunntetta, joka oli länsä lähes koko ajan. Lääkkeen avulla olen ollut rauhallisempi ja pinnaakin on löytynyt. 

Kaikin puolin on mennyt paremmim. Olen erittäin tyytyväinen, että vuosi vaihtuu ja odotan jännityksellä kevättä. Biancanevelta ilmestyy kohta uusi mallisto, valon määrä alkaa lisääntyä, lapset kasvaa ja meidän häätkin on ihan pian! Kevätkin on hommaa täynnä, mutta ensi vuodesta tulee #meidänvuosi ja #kiitollisuudenvuosi2019!

Ihanaa loppuvuotta!<3

  
With love, Susku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti